REKLAMAČNÍ ŘÁD
Podmínky vrácení zboží:
Zákazník má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od doručení zboží bez udání důvodu, pokud zboží splňuje podmínky pro vrácení.
Postup vrácení zboží bez udání důvodu:
Kontaktujte nás na e-mail info@bonboniera.cz
Uveďte druh zboží, množství a celkovou hodnotu zboží, které chcete vrátit a bankovní účet, na který požadujete vrátit peníze.
Po potvrzovacím e-mailu zašlete zboží prostřednictvím kurýrní služby na adresu:
 Bonboniera
 J. I. Bajzu 14
 97101 Prievidza   
Slovenská republika
tel: +421 915228444
Vytiskněte a vyplňte reklamační formulář.
Po přijetí a kontrole zboží vám peníze zašleme do 7dnů na účet uvedený v reklamačním formuláři.
Zboží, které nelze vrátit
Rozbalené nebo částečně spotřebované potraviny (z hygienických důvodů).
Zboží s poškozeným obalem, pokud znemožňuje jeho další prodej.
Výrobky s krátkou dobou trvanlivosti, pokud uplynula jejich minimální trvanlivost.
Zboží musí být nepoškozené, v původním obalu a bez známek použití.
Postup vrácení zboží
Kontaktujte nás e-mailem nebo prostřednictvím formuláře na stránkách.
Odešlete zboží zpět na naši adresu v bezpečně zabaleném balíku.
Po obdržení a kontrole zboží vám peníze vrátíme do 7dnů stejnou platební metodou.
Reklamace poškozeného nebo nesprávného zboží
Pokud bylo zboží poškozeno během přepravy nebo jste obdrželi nesprávný produkt, kontaktujte nás do 48 hodin od doručení s fotografickou dokumentací.
Po schválení reklamace zajistíme náhradní zboží nebo vrácení peněz.
.png)
.png) 
																											 
																											.png) 
																											.png) 
																											 
																											 
																											.png) 
																											 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			